Kurs „Specjalista ds. zamówień publicznych” – Edycja X

Program kursu jest przygotowany tak, aby mogły w nim uczestniczyć zarówno osoby zaczynające prace z zamówieniami publicznymi (początkujący) jak i osoby posiadające zaawansowaną wiedzę na temat zamówień publicznych. Każde zagadnienie omawiane jest bowiem od podstaw, następnie jednak poruszane są jego najbardziej szczegółowe elementy oraz najnowsze orzecznictwo i stanowiska organów kontroli.

Atutem kursu jest bardzo wysoka jakość merytoryczna zajęć gwarantowana przez prowadzących ekspertów. Materiały przygotowane dla uczestników obejmują między innymi wiele symulacji praktycznych wraz z rozwiązaniami omówionym w trakcie zajęć, wzorcowe specyfikacje warunków zamówienia, komplet przepisów z zakresu zamówień publicznych, orzecznictwo, stanowiska i wyjaśnienia UZP, RIO i innych organów itp.

Kurs obejmuje kilkadziesiąt godzin zajęć ściśle praktycznych, prowadzonych metodą warsztatową, opartych na przygotowanych wcześniej wzorcowych dokumentach i przykładach (case study).

Celem kursu zamówień publicznych jest przygotowanie merytoryczne i praktyczne do samodzielnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych (zamawiający) oraz samodzielnego przygotowania oferty i wszystkich dokumentów wymaganych do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (wykonawcy).

Program kursu uwzględnia Europejskie ramy kompetencji dla specjalistów zamówień publicznych ProcurCompEU.

Dzień 1

  • Wprowadzenie do systemu zamówień publicznych.
  • Wyłączenia stosowania ustawy.
  • Definicje.
  • Progi kwotowe.
  • Ustalanie wartości zamówienia.
  • Zasada jawności.
  • Zasada bezstronności.
  • Zasada pisemności.
  • Opis przedmiotu zamówienia.

Dzień 2

  • Przygotowanie SWZ – warsztaty.
  • Przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu – warsztaty.
  • Wyjaśnienia i zmiany dokumentów przetargowych.

Dzień 3

  • Warsztaty korzystania z systemu e-zamówienia..
  • Prowadzenie postępowania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej krok po kroku:
    przesyłanie i zmiany ogłoszeń;

Dzień 4 i 5

  • Ocena i badanie ofert
  • Udostępnianie zasobów.
  • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
  • Składanie i uzupełnianie dokumentów podmiotowych.
  • Przesłanki odrzucenia oferty.
  • Poprawianie omyłek.
  • Wyjaśnianie oferty.
  • Rażąco niska cena.
  • Wybór oferty.
  • Protokół z postępowania – warsztaty.

Dzień 6

  • Umowy o zamówienia publiczne.
  • Zmiany umów o zamówienie publiczne.
  • Spory z wykonawcami.
  • Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
  • Środki ochrony prawnej.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w Hotelu IBIS STYLES LUBLIN (uczestnicy korzystają z bezpłatnego parkingu oraz wyżywienia w formie bufetu śniadaniowego i lunchu) oraz na naszej platformie szkoleniowej CLICKMEETING (wymagany dostęp do Internetu). Uczestnicy otrzymają dostęp do nagranych zajęć który będą mogli wielokrotnie odtwarzać w ciągu 30 dni od dnia kursu.

Edycja X startuje 21 marca 2024 r.

Zajęcia będą się obywały w dni robocze od 21 marca do 25 kwietnia w godzinach 9.00-14.30. Kurs obejmuje łącznie 6 dni.

  • dzień 1 – 21.03
  • dzień 2 – 26.03
  • dzień 3 – 03.04
  • dzień 4 – 11.04
  • dzień 5 – 18.04
  • dzień 6 – 25.04

Koszt uczestnictwa 1 osoby w wersji stacjonarnej wynosi 3000 zł netto.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w wersji online wynosi 2300 zł netto.

W cenie materiały w wersji elektronicznej, ustawa i rozporządzenia wykonawcze w wersji książkowej; certyfikaty. Dla uczestników kursu stacjonarnego bufet śniadaniowy oraz lunch (bezpłatny parking). Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku, kiedy uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W przeciwnym razie do powyższych cen zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%. Przy zapisie większej ilości osób z jednej jednostki proponujemy indywidualnie negocjowane rabaty.

  • Krzysztof Puchacz
  • Robert Słowikowski
  • Konrad Cichoń
  • Barbara Kanar

Zapisy przyjmujemy do 20.03.2023.