Krzysztof Puchacz
Prezes Zarządu
Prawnik. Biegły sądowy z zakresu zamówień publicznych. Członek Rady Programowej miesięcznika „Przetargi Publiczne”. Akredytowany Ekspert ©KFE (Akredytacja nr 0146/EKFE/12/2011). Wieloletni pracownik organów kontroli (Główny Inspektor Kontroli Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w latach 2003-2012). Wykładowca na największej konferencji PZP w Polsce „Forum Przetargów Publicznych” (nieprzerwanie od 10 lat). Wykładowca PZP Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury i Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy. Trener PZP Instytucji Zarządzających Programami Operacyjnymi. Autor ekspertyz prawnych na zlecenie Instytucji Zarządzających i Pośredniczących w procesach kontroli. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu PZP w miesięczniku Przetargi Publiczne. Autor kilkudziesięciu książek i komentarzy z zakresu PZP i finansów publicznych. Autor kilkuset skutecznych zastrzeżeń do wyników kontroli Instytucji Zarządzających, audytowych oraz UZP w tym zastrzeżeń do wyników kontroli UZP zakończonych znaczącym dla systemu PZP orzeczeniem KIO/KU 15/22 wskazującym na niezgodność przepisów wykonawczych z ustawą. Trener w projektach szkoleniowych z zakresu zamówień publicznych realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Barbara Kanar
Dyrektor Zarządzający
Absolwentka Wydziału Inżynierii Lądowej i Geodezji Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, kierunek budownictwo. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowisku inżyniera budowy w międzynarodowej grupie inwestycyjnej oraz na stanowisku ds. zamówień publicznych w instytucji zamawiającej. Jej specjalnością są skomplikowane procesy inwestycyjne.
530 427 152
Robert Słowikowski
Dyrektor Działu Doradztwa
Absolwent Politechniki Lubelskiej. Z zamówieniami publicznymi związany od 16 lat. Jeden z najlepszych specjalistów – praktyków w kraju, bezpośrednio nadzoruje rocznie kilkaset postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Doświadczenie zdobywał kierując przez wiele lat komórką zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego. Ekspert i trener z zakresu narzędzi elektronicznych (E-NOTICES2, E-zamówienia). W spółce kieruje Działem Doradztwa oraz odpowiada za obsługę kluczowych klientów.
570 660 507
Aneta Cichoń
Dyrektor Działu Prawnego
Radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. W spółce zajmuje się zarządzaniem procesem realizacji umów o zamówienia publiczne. Autorka wielu opinii prawnych i ekspertyz z zakresu zmian umów o zamówienia publiczne wykonywanych na zlecenie instytucji zarządzających programami operacyjnymi. Reprezentuje naszych klientów podczas kontroli sposobu realizacji zamówień dofinansowanych z budżetu UE.
534 323 387
Konrad Cichoń
Radca prawny
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ceniony w kraju trener zamówień publicznych. Wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury oraz Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy. Nauczyciel akademicki, prowadzący zajęcia z zakresu zamówień publicznych na studiach podyplomowych. Doświadczony pełnomocnik, reprezentujący naszych klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą.
503 573 520
Dominika Satoła
Koordynator ds. audytów i kontroli
Absolwentka Wydziału Politologii Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie na kierunku stosunki międzynarodowe, specjalizacja projekty międzynarodowe. Wieloletni pracownik departamentu kontroli zamówień publicznych w Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego. Specjalizuje się w tematyce zamówień dofinansowanych z budżetu UE. W spółce odpowiada za audyty postępowań dofinansowanych z budżetu UE oraz doradztwo podczas kontroli zamówień dofinansowanych z budżetu UE prowadzonych przez instytucje zarządzające, pośredniczące oraz audytowe.
533 673 056
Kinga Staszewska
Koordynator ds. szkoleń
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Były pracownik instytucji zamawiającej. Opiekun kluczowych klientów. W spółce odpowiada także za organizację szkoleń oraz proces obsługi zleceń.
533 672 848
Kamil Suszek
Specjalista
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Finansów w Administracji Publicznej na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II. Były wieloletni pracownik organów wymiaru sprawiedliwości. Opiekun kluczowych klientów.
535 130 599
Maciej Oziembło
Specjalista
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS. Wieloletni pracownik departamentu kontroli zamówień publicznych w Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego. Specjalizuje się w tematyce zamówień dofinansowanych z budżetu UE. Opiekun kluczowych klientów.
782 122 021
Adam Kamiński
Specjalista
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Aplikant radcowski przy Okręgowej Radzie Radców Prawnych w Lublinie. Nadzoruje procesy związane z zawieraniem, realizacją i zmianami umów o zamówienie publiczne naszych klientów.